برای یادگیری Civil3D از کجا شروع کنم؟

در صورتی که تاکنون تجربه ی کار با نرم افزار Civil3D را نداشته اید، و مایل به یادگیری آسان این نرم افزار هستید میتوانید از همین صفحه شروع کنید. در صورتی که نرم افزار را به صورت نصب کرده در کامپیوتر خود دارید، میتوانید مستقیماً به اینجا بروید… یا به ادامه ی مقاله توجه کنید:

 

  • برای نصب Autocad Civil3D 2012 به همچین کامپیوتری نیاز دارید:

 

– اگر روی ویندوز 7 میخواهید نصب کنید:

Intel® Pentium® 4 processor or AMD Athlon™ dual-core processor, 3.0 GHz or faster with SSE2 technology

(تجربه ی شخصی : روی لبتاپ 2 GHz مدتی با Civil3D 2012 کار کردم. سرعت پایین بود، ولی با کمی صبر و تحمل مشکلی پیش نمیومد)

 

– و اگر روی ویندوز XP میخواهید نصب کنید:

Intel Pentium 4 or AMD Athlon dual-core processor, 1.6 GHz or faster with SSE2 technology

 

– حداقل 1 گیگابایت RAM لازم هست. بهتر است 4 گیگابایت RAM داشته باشید.

 

– شرکت Autodesk مقدار 12 گیگابایت هارد دیسک رو پیشنهاد میکند.(البته حجم فولدر Autodesk بعداز نصب، بدون در نظر گرفتن فایلهای سیستمی، از 4 گیگابایت بیشتر نیست)

 

 

  • برای تهیه ی نرم افزار:

اگر اینترنت پر سرعت داشته باشید میتوانید از طریق تورنت نرم افزار را دانلود کنید. پیشنهاد ما خرید و تهیه ی DVD نرم افزار از شرکت های تولید نرم افزار معتبر مثل گردو یا JB میباشد. چون به هر حال نسخه ی دانلودی آن میتواند حامل ویروس باشد. ولی نسخه ی خریده شده معتبر و تست شده میباشد.

 

 

  • برای یادگیری Civil3D:

برای یادگیری Civil3D میتوانید از آموزش های همین سایت از این قسمت (آموزش Civil3D) اقدام کنید. حتماً طبق ترتیب و شماره بندی آموزش ها را دنبال کنید تا روند یادگیری ساده تر شود. در این آموزش ها ابتدا فایل مربوط به آموزش را دانلود کنید و در Civil3D بارگذاری کنید. سپس طبق دستور العمل و عکسهای سایت پیش بروید.

 

در انتها در صورتی که جایی از آموزش ها نامفهوم بود یا فایل آموزشی قابل دانلود نبود، حتماً در پایین هر آموزش با کامنت خود، موضوع را به ما اطلاع دهید و با این کار در بهبود سایت به ما کمک کنید.

 

دانلود کل آموزشهای مقدماتی Civil3D در یک فایل PDF